250kg kärlek

Ibland så tycker jag väldigt mycket om min pappa. Som till exempel när han varit i Tyskland hela helgen och kommer hem med presenter till mig=D Sen tycker jag väldigt mycket om min mamma också, som när hon välter mitt nattygsbord där min laptop står, så att den åker i golvet. För nu funkar ju min skivläsare igen=) Det betyder att jag kan spela mitt älskade sims igen(jag är totaly simsberoende)=)

Jag har varit sjuk hela helgen och nu fick jag åka hem idag för att jag kallsvettades och hade feber. Jag borde ju egentligen inte gå till skolan imorrn då men jag tror att jag gör det ändå^^. OM min mamma tillåter mig vill säga. 

Annars har det inte varit mycket annat snack än vad som hänt i helgen. Det är fortfarande så svårt att förstå. Man tänker ju att det inte kan drabba en sån liten håla som Herrljunga, att det bara händer i storstäderna. Men en sån här grej får en att tänka om. Jag har haft svårt att släppa det hela. Jag tycker synd om familjen, både Nathalies och Niklas. Det råkar ju vara så att jag känner familjen. 

Jag börjar bli måttligt trött på mina vänner nu. Det kan aldrig vara lite lugnt och sansat, utan det ska alltid hända någonting. Jag tycker mycket om att flumma ibland. Men det behöver inte vara på högvarv hela tiden. 
 
Men nu måste jag kurera mig lite. Så att jag kanske kan åka till skolan imorrn. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0