Lördag:)

Idag är det en ganska soft dag. Jag och min lillasyster är ensamma hemma, eller Mimmi är ju här också, så vi ska mysa=) Jag har precis varit ute och sprungit med Mimmi i en timme, tjena vad skönt det var! Jag har totallängtat hela sommaren! Men nu ska jag snart äta frukost, duscha och skjutsa Melinda till dansen. Sen när jag hämtar henne ska vi köpa lite gott ha det supermysigt. Nästa fredag är man då som tur är ledig, så först ska jag klippa mig, sen ska jag ta med mig den lille till Liseberg!! Där hon aldrig varit. Pang så ryker pengarna fort som satan, men jag får lönen dagen efter så hoppas att de femhundra kronorna räcker resten av månaden!

Men nu måste jag pysa,

Puss på er// Tillie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0