Patetiskt?

"Han vill inte ha mig längre. Jag drack mig så jävla full att jag blev utnyttjad av en annan inför ögonen på min pojkvän. Nu vill han inte prata med mig längre. Jag minns inte vad som hände, men på något sätt slutade det med att jag vandaliserade en bil, gick runt som en vandrande isbit och sedan blev hittad av min vän på spåret. Nu tycker jag synd om mig själv och låter alla mina vänner veta det. Sen när de kommenterar något blir jag antingen rörd eller rasande. Vad fan har de med mitt liv att göra, de vet ingenting om mig trots att jag snackar om mina problem vareviga minut. Hur vågar de ifrågasätta mig. Det är ju jag som har ont. Det är ju han som inte vill vara med mig. På något sätt får allt att handla om mig. Det är jag som har farit illa. Det är jag som är patetisk."

Och de frågar mig varför jag är nykterist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0