uppdatering

Okej. Nu har jag inte uppdaterat på länge, men det har varit lite annat att göra. Det är mycket roligare att vara ute när det är så fint väder som det varit nu.Okej, så Moa fyllde år den 4:e och vi firade henne genom att köpa henne 12 donuts och snatta blommor från skolgårdens rabatter. Sen efter det har resten av veckorna varit helt ok.. Förra helgen var helt okej åxå faktiskt. Sen har det varit en ganska upptagen vecka.. Ellen fyllde år i torsdags. Hon är äntligen 16 och hon har fått en aids-iPod:) Den är jättesnygg.

Helgen har varit helt OK. Förutom att jag "glömde" lämna in tyska grejerna så elisabeth kommer vara skitsur på mig nu^^ Annars så har det varit en väldigt konstig känsla hela dagen. Vi hade fotbollsmatch och det brukar vi alltid ha på söndagar annars så det har verkligen kännts som söndag. I alla fall var matchen mot Elmer- Fåglum och vi vann med 4-0:) Så jävla bra vi var tjejer:) Sen när jag kom hem ringer någon från U-laget och frågar om jag kan vara målvakt imorrn på deras bortamatch mot Sollebrunn. Eftersom de verkade ha väldigt ont om folk sa jag att jag kunde vara med även om jag inte vill det"/

Mimmi har varit en väldigt rolig liten vovve idag. Mamma är förkyld och har legat i sängen hela dagen och eftersom mimmi är så jävla mattekär så blev hon helt till sig när jag lyfte upp henne i sängen. Hon bara hoppade på mamma helt galet. Sen så hoppade hon ner från sängen och somnade bums. En kvart senare vaknar hon och hoppar upp i sängen igen och fortsätter bitas och busa omkring i sängen den lilla ängeln:)

Men nu är det sent och jag behöver sova om jag ska orka med morgondagen^^

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0