Uppdatering

Som sagt så kan det ju ta sin lilla tid mellan uppdateringarna nuförtiden. Men solen är väldigt mysig. Den här helgen har inneburit mycket *årets första*. Vi drog ner med husvagnen till en liten camping precis utanför Varberg. Det var första gången för iår. Sen dagen därpå gick vi runt lite i Varberg och hittade en massa jordgubbar:) Visserligen var de belgiska, men underbart goda ändå. När vi kom tillbaka till campingen, som låg precis vid havet, gick jag, pappa och melinda ner till havet för att bada. Det var ganska kallt till en början men efter ett tag väldigt uppfriskande. Sen idag innan vi åkte hem så tog vi oss ytterligare ett dopp:) Idag är det mors dag, och som vanligt har jag inte köpt något, utan spenderar dagen med en massa goda gärningar som att laga all maten, vattna blommorna och fixa med lite annat. Men det är kul, så gör det annars också. Nu har dock mamma fått feber igen, så jag hoppas att hon blir bättre snart. Imorrn är det tillbaka till skolan igen. Jag har inte gjort ett skit på mitt NO-arbete, sen har jag som har väldig prestationsångest tagit på mig att renskriva hela grupparbetet i svenskan. Det kommer sluta med att jag inte får MVG i svenska iaf, som jag hoppas. Nu är ialla fall alla nationella proven avklarade och det enda man behöver oroa sig för nu är slutbetygen och allt som måste fixas inför avslutningen och middagen. Aja, jag får väl försöka hitta någon mening med arbetet nu så att de andra i gruppen får bra betyg ialla fall.

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0