Söndagskänslan

Hm, Söndagar är alltid likadana. Jag vaknar tidigt och har redan då den där känslan av söndag. Känslan som sitter hela dagen, med vetskapen om att imorrn, imorrn börjar skolan igen. Att veta att man även denna helgen inte gjort allt det man var tvungen att göra för att bli klar med den stora högen som bara belastar en mer och mer.

Men imorrses vaknade jag och kom ut till köket till packade väskor och frukosten på bordet:) Jag fick äta frukost i ett huj och klä på mig vääldigt snabbt för att inte komma för sent till valpkursen. När vi kom dit fanns det lite tid för henne att leka lite. Senare gick vi upp i skogen och gjorde spår, sen gick vi ner till gården och gjorde "ruta". Man går alla i ett led i en kvadrat och sen kastar man in hundens leksak där så får den leta^^ Sen gick vi till en damm där det fanns en grillplats och hundarna fick bada och vi grillade:) Mimmi har varit en väldigt duktig tjej idag.

Jag har precis tittat klart på filmen 27 dresses:) Jag tyckte den var helt okej men ganska förutsägbar. Nu måste jag egentligen sova, men jag är helt klarvaken. IGEN. KOmmer väl få sätta på ett gammalt avsnitt av GG och desperat försöka somna så att jag orkar gå upp igen imorrn.

Jag vill verkligen ha en ny dator.Jag har hittat en som jag kan tänka mig, men jag har en skuld på en del som jag måste ge tillbaka till mamma och sen måste jag spara tio tusen. Eventuellt kunde jag väl skicka in min nuvarande dator på lagning och sen sälja. Jag skulle väl kanske få tre tusen för den iaf. Sen måste jag bara spara och jobba ihop till sju tusen till:) Antingen det eller så köper jag en stationär. Aja, Har inte råd med det nu så det är ingen ide att ens titta på datorer, för när jag får råd med en ny dator kommer inte en enda av de som jag tittat ut nu finnas kvar.

Men nu måste jag verkligen sova. Puss på er

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0