Sent:)

Nu är klockan mycket. Kom hem från Bullis för inte så länge sedan. Vi hade det jättemysigt:) Hon var lite sjuk så jag köpte najs snacks och hade med mig en massa filmer. Det slutade med att vi satt och pratade och tittade på Isprinsessan (Camilla Läckberg), pratade en massa mer och såg början av Just like Heaven med Reese Witherspoon och Mark Ruffalo. Just nu är jag riktigt klarvaken, det var väldigt längesedan jag var det så här sent. Men jag måste nog försöka sova, vi ska upp tidigt imorrn. Valpkursen börjar klockan 10 så vi måste åka halv. Det betyder att jag måste upp typ åtta. och åtta timmars sömn är för lite för mig. Nej. jag får blogga mer imorrn efter kursen. Puss på er.

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0