busybusy:)

Den senaste tiden har verkligen varit väldigt jäktig. Min bror tar studenten imorrn, det har varit bal och skit. På balen var det självklart 30 grader varmt ute, och stackars min bror som skulle gå runt i frack, med tjock skjorta och väst. Han gick tillsammans med Malin Johansson, som hade en jättefin väldigt enkel och elegant klänning:)

I måndags åkte klassen på klassresa till ornunga för att tälta:) Det var meningen att jag och Ellen skulle cykla, men Saras jävla mamma hade ringt Ellens mamma och sagt att hon tyckte att det var för varmt. Så vi fick inte cykla. Min mamma blev helt förbannad. För egentligen, vad har Saras mamma med det att göra?? dessutom var hon med hela tiden, och jag tror inte att någon tyckte om henne. Hon stötte på Isak som fan. Sen trodde hon att hon var så jävla hipp och häftig. Hon kom och störde HELA tiden och skulle alltid förklara varför hon gjorde saker. Sen skrattade hon alltid åt någon så fort man gjorde fel, eller klumpade till sig lite grann. Nej fyfan, hon var inte bra att ha med. Men Sara är precis som hon. Högljudd och knasig. Aja, resan var väl helt okej, men alla åkte hem. Vi körde vattenbrännboll, killarna mot tjejerna, men tjejerna blev utbrända hela tiden^^. Ja, det var skoj, och tråkigt.

Imorrn tar ju då som sagt bror studenten. Jag har köpt en fickplunta till honom, och ska hjälpa till hela dagen:) Jag har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig imorrn. Men jag tror att det ordnar sig:)

Nu måste jag prata lite med David<3. Vi måste ses i sommar älskling:)

Puss på er

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0