Förslag?

Nu vill jag verkligen skaffa mig en ny dator. Den jag har var en billig skit som jag ångrade med en gång att jag köpte. Den är lite mer än ett och ett halvt år, och cpar som aset. Den har nu dött tre gånger på mindre än två minuter och jag börjar bli måttligt glad på den. Luftintaget suger, och när den blir för varm dör den. Som tur är ska vi fira min födelsedag imorrn och då hoppas jag på mycket pengar, sen får jag min lön den 25:e, sen får jag väl bara spara en del tills jag har en sisådär åttatusen. Jag hoppas att jag hinner få det innan den 26:e september, för då ska vi till ullared, och då kan man ju titta in på Netonnet lagershop och kolla lite efter en bra och billig:) Men just nu kan man bara hoppas att jag kan få ta nån tusenlapp från mitt vuxenkonto, för det fick min bror:) Någon som har ett förslag på en bra?

Om tre dagar börjar äventyret på lagman:) Då jävlar ska ni se att det blir fart. Jag känner att det är något som jag verkligen kommer vilja satsa på. Innan har allting kännts så onödigt. Tyskan har jag aldrig gillat, Svenskan med evelina sög, so:n med henne året innan med. Det har kännts så oseriöst, men nu fan. Nu ska det bli nya tag ska ni se.

Idag ar jag bara städat egentligen, och busat med Mimmi är ju klart! Hon blir bara större och större hela tiden. Hon väger 32 kilo nu^^ Lilla vovven.

Men nu blire att titta på nån gammal brittisk deckare, förmodligen midsummer som jag 'är helt beroende av^^

xxx Tilly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0