tredje dagen

Idag är det tredje dagen på Lagmansgymnasiet, och jag har än sålänge haft tre lektioner. Igår hade vi projektarbete och historia A och idag har vi haft svenska A. Vi kommer ha idrott sen men vi hoppas att det inte är något. Vi kommer inte ha någon matte idag, då fredagar kommer bli jävligt soft. Svenska, idrott och matte;) Vad säger du nu då mix?

Senare när jag kommer hem kommer jag bara packa och åka iväg med husvagnen^^. Äntligen kommer vi åka till Fjällbacka. Imorrn ska vi på Mattias 30års kalas i Uddevalla och sen på söndag har vi match som jag inte kommer få spela. Jävla skada!! Men Lovisa står så det kommer bli bra! Sen väntar en massa nya roliga dagar och tre hela år på den här roliga skolan i den här roliga klassen:)

Jag kan redan namnen på alla i klassen och jag har verkligen redan skitroligt här. Bunny och robin är mina favoriter^^

Men nu är det lunch, så skrvier mer sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0