Lagmansgymnasiet<3

Nu sitter jag i den nya skolans bibliotek och skriver en massa till folk. V i har slutat för dagen men lite tidigt så bussen går om 50 minuter. Dagen har bestått av ton med info och jag känner att mitt huvud sprängs snart. Det har varit en väldigt bra men lång dag, sen väntar 30 minuters bussfärd åxå. Imorrn däremot har jag sovmorgon till 13.05 så hoppas att jag kommer kunna åka tåg in istället så att jag inte behöver vänta här i fem timmar.

Igår kväll kunde jag verkligen inte somna. Jag låg klarvaken i fyra timmar innan jag äntligen började slumra lite. Sen en timme senare vaknade jag av att mimmi hoppade upp i sängen och lade sig på mig. Men jag somnade om igen som tur var.

Det var supertrevligt hos Åsa igår, en av bebisarna, Emma grät såfort hon såg jenny^^  Stackarn. Julia however var helt cool med att sitta med främlingar. Snart börjar tränigarna igen och hoppas att det blir roligare nu.

Jaja, nu måste jag gå. Ska fixa i skåpet innan bussjävlen går"/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0